نایلون پوشاک

نایلون و بسته بندی پوشاک

صنایع پوشاک برای بسته بندی و تبلیغات احتیاج به انواع نایلون دارد. استفاده از بسته بندی مناسب برای پوشاک باعث افزایش راندمان فروش می شود. در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با انواع ان ها، ویژگی های ان ها و ... بیشتر بخوانیم. 

 

نایلون پوشاک

 

سلفون بسته بندی لباس

در گذشته لباس ها بیشتر به صورت جینی به خرده فروش ها عرضه می شدند. اما به مرور زمان این روش پخش و توضیع در حال کنار رفتن است و به جای این روش از روش هایی مدرن تر و شیک تر استفاده می شود. علت این مضوع افزایش راندمان فروش و افزایش میزان سود است.

 

نایلون پوشاک

 

بسته بندی به چه علت در افزایش سود و فروش تاثیر گذار است؟

در گذشته لباس ها به صورت عمده در بسته بندی هایی مانند گونی و یا هر چیز دیگری شبیه به ان، به مغازه دار تحویل می شد. این مضوع باعث کثیف شدن و خاکی شدن لباس می شد. البته امروزه هم بسیاری از تولیدی ها به همین روش لباس های خود را به خرده فروشی ها عرضه میکنند. اما بخشی از تولید کنندگان پوشاک که به دنبال سود بیشتر و برند سازی هستند رو به استفاده از انواع بسته بندی ها به خصوص بسته بندی نایلونی اورده اند. مثال ان ها پیراهن های مردانه است. 

روش های مختلفی برای جذب مشتری وجود دارد. بهترین نتیجه در هر گونه کسب و کار زمانی به دست می اید. که چند روش جذب مشتری به صورت هم زمان استفاده شود.

برای مثال اکثریت لباس های بسته بندی شده کیفیت بهتری نسبت به رقبای خود دارند. و یا برای مثال برند های معتبر و یا کسب و کار هایی به تازگی قصد برند سازی را دارند از چند روش مختلف  تبلیغات و جذب نظر مشتری به صورت هم زمان استفاده می کنند.

در بسته بندی لباس ان ها از دو یا چند لایه با جنس ها مختلف از بسته بندی استفاده می شود. مانند لباسی که داخل نایلون بسته بندی شده است و داخل جعبه مقوایی قرار می گیرد. محصول خریداری شده مشتری درون نایلکس تبلیغاتی قرار می گیرد. درون نایلکس کارت و بروشور مجموعه قرار دارد. در بروشور نمونه کار ها اطلاعات کافی در رابطه با محصول و کسب و کار شما درج می شود. لگو و نام برند روی بسته بندی نایلونی و مقوایی چاپ شده است. 

این تنها یک مورد از استفاده هم زمان چند روش جذب مشتری به صورت هم زمان است. شاید در نگاه اول انجام تمامی موارد گفته شده زمان بر و پر هزینه باشد اما به مرور زمان چندین برابر هزینه انجام شده به شما بازده خواهد داد. همچنین اگر شما اهدافی برای برند سازی دارید انجام تمامی این موارد برای شما امری واجب است. در واقع این تنها شروع پروسه برند سازی می باشد.

 

نایلون پوشاک

 

فواید بسته بندی پوشاک

  1. جلوگیری از اسیب های خارجی
  2. چروک نشدن لباس
  3. حفظ بهداشت
  4. جلوگیری از خاک گرفتی و کثیفی
  5. افزایش راندمان فروش
  6. افزایش میزان سود
  7. برند سازی
  8. جلوگیری از کهنه شدن لباس
  9.  و ...

 

نایلون پوشاک

مطالب مرتبط
نایلون چاپی نایلون چاپی
نایلون دسته تقویت نایلون دسته تقویت
نایلون دسته رکابی نایلون دسته رکابی
نایلکس فروشگاهی نایلکس فروشگاهی
نایلون دسته موزی نایلون دسته موزی
نایلون تبلیغاتی نایلون تبلیغاتی
چاپ نایلون چاپ نایلون
نایلون شیرینگ نایلون شیرینگ

: 1400/07/06     : 1122 : 1    : 9 شما نیز به این مطلب امتیاز دهید :
تصاویر این صفحه
تنظیمات

یادداشت کاربران
درج یک یادداشت :
نام کاربری :
پست الکترونیکی :
وب :
یادداشت :
کد امنیتی :
5 + 5 = ?